BG

Tuesday, February 11, 2014

SEBAB MENGAPA NUTRIFERON MENJADI PILIHAN

SEBAB MENGAPA NUTRIFERON PILIHAN SAYA DAN ANDA?

1) Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi didunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh : T-cells, B-cells dan makrofag.

2) Melawan kanser dan Tumor - Interferon semulajadi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

3) Melindungi dari influenza - Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selesema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.

4) Meringankan stress & kelesuan - Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.

5) Melambatkan penuaan - Formula unik Nutriferon meransang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman, Justeru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat.

6) Mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B & C - Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntah dll kepada pesakit-pesakit Hepatitis B & C.

7) Melegakan menopous - Hypertensi tahap kolesterol yang tinggi, kitaran darah dan masalah lain berkaitan menopous akan menjadi lebih baik.

8) Mengurangkan PMS - Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endoktrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.

====================================================

SMS/Whatsapp : 0139122428 (Pn Munie)
SID : 959912
  
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

Munie Shaklee Murah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...