BG

Saturday, February 8, 2014

SIJIL HALAL SHAKLEE?

Assalamualaikum..

Hmm. macam mana yer nak cakap, manusia ni mmg suka kan cari kekurangan orang lain untuk menutup kekurangan sendiri.. sorry emo plak auni kali ni kan.. hehe..

okay lah, tak nak salah kan anda diluar sana juga.. masing-masing2 ada hak nak bertanya dan mencari yang halal.. tak salah bukan.. apa pun mcm ni la.. mai auni terang kan skit apa yang auni tau tentang status halal shaklee ni..

shaklee ni sebenarnye kalau kat US mmg sudah di iktiraf halal.. sila tgk sijil halal di bawah yer..

dari penerangan seorang master shaklee, beliau memberitahu bahawa, shaklee telah di iktiraf halal di US. cuma di Malaysia tidak dapat sijil berkenaan.. ini adalah kerana proses halal di malaysia sangat byk prosedur nya.. memakan masa yang lama untuk produk luar .. apa pun sijil halal dari US diiktiraf ISA.. ISA mempunyai kerjasama dengan JAKIM .. means SHAKLEE HALAL.. rasa nya tak perlu lah nak byk kali status tu di teliti berkali2..

dan untuk makluman, shaklee terlalu byk produk yang berkualiti, yang ada di Malaysia mmg sudah di tapis, kalau nak dibandingkan kat US lagi byk produk nya.. sama juga dekat Singapore, ada produk shaklee yang ada di singapore tak de kat malaysia.. sbb apa yer? sbb tapisan malaysia hanya yang terbaik untuk kita yang muslim.. jadi jangan terlalu risau tak bertempat..

kalau masih ragu lagi, anda boleh tinggalkan.. tak baik mkn benda yang was was..

dan satu lagi, selalu lah buat solat DHUHA, sekurang2 nya boleh juga baca doa "JIKA HARAM SUCI KAN LAH".. hehe.. sekadar nasihat.. jgn didik diri dengan sifat terlalu was2..tak elok untuk kesihatan tau..

Salam sayang :x

~~Jom Sihat Dengan Shaklee~~


Hubungi Saya 

SMS/Whatsapp : 0139122428 (Pn Munie)
SID : 959912
  
Munie Shaklee Murah


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...