BG

Wednesday, February 5, 2014

SET GEMUK SHAKLEE

Assalamualaikum..

Kebanyakan dari kita akan mencari2 set kurus.. tapi ade juga yang mempunyai masalah terlalu kurus dan mahukan bentuk badan yang sedikit berisi.. bak kata org, montok bg perempuan.. sasa bagi lelaki..

Tidak dinafikan byk sebenarnya produk tuk tambah berat.. malah telah lama glamour.. tapi tak semua org sesuai dengan produk tersebut. Dari pengalaman adik auni sendiri, beliau makan Weight Gain.. tapi tak naik jugak berat badan nya.. still mcm tu juga.. makan byk pun tak gemuk.. best pulak kan mcm tu.. kalau mcm auni pulak mkn je lebih skit, mula la berat naik dengan mendadak.. huhuh...

Contoh terdekat dr ahli keluarga auni sendiri, anak saudara pun ade masalah tak naik berat badan.. die da risau.. ye la perempuan..kalau kurus sangat tak cantik la kan.. jadi auni pun suggest la B COMPLEX tuk dia cuba dulu.. nak bg org mkn suplemen ni, kena la tgk budget dan org nye mcm mana.. ade yang tak suke mkn byk perkara dalam satu masa.. jadi buat permulaan beliau ambil B COMPLEX.. alhamdulillah.. da naik 1-2 kg dlm seminggu..

Apa sebenarnya yang ada pada mealshake, vitalea dan vit B ni?

✿ MEAL SHAKE✿
Mengandungi 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang oenting. sumber yang kaya dengan kalsium, fober dan protein. mealshake ini berperisa vanila dan sedap jika diminum begitu sahaja bersama air kosong/susu.


✿VITALEA✿

Mempunyai 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pebnetukan sel darah merah. Khasiat ainnya, membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid/beguk, memberi badan rasa bertenga dan tidak mudah lesu, menjadikan kulit sentiasa tegang, menelak pitam dan pening.



✿Vita B Complex✿

Mempunyai 8 jenis vitamin B yang oenting untuk badan. mengawal kadar metabolisme dalam badan, mengekalkan kesihatan kardiiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan, memberi mood happy dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

Tambahan info: pengambilan zinc juga sebenanya boleh menaikan nafsu makan

~~JOM SIHAT DENGAN SHAKLEE~~

HUBUNGI SAYA 

SMS/WHATSAPP : 0139122428 (PN MUNIE)
SID : 959912
 Munie Shaklee Murah 
* PRODUK INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK MENDIAGNOS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG JENIS PENYAKIT 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...