BG

Wednesday, October 9, 2013

Jutawan Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Wah..tajuk tak menahan dan perasan habisss...  Jutawan Shaklee yer.. padahal baru je nak bermula bisnes online shaklee...baru bermula ok..tak tau la akan sampai mana kan...apa pun ni lah cara saya dan suami nak hidup sihat dan sambil2 bantu kawan sekeliling sihat juga.. plus dapat bonus dari shaklee..tapi tu bergantung pada usaha la kan..kalau tak usaha..jawabnya tak de la bonus membonus..hehe..

Jutawan.. the words that i want to be .. eh not only me.. my hubby also.. :) ..tapi kena usaha lebih la..ni pun pasang impian lepas pergi Intensif Jutawan Industri Sept 2013 (IJI)..yang dah diberi motivasi dan ilmu yang sangat berguna oleh Dr Azizan Osman..

Hari ini nak cerita sedikit macam mana saya boleh bermula dengan shaklee ni.. Seperti orang lain, saya mempunyai impian nak kaya.. tapi tak tau nak bermula dan nak buat macam mana.. sekadar impian ..tak de usaha..

Memang kami ade pekerjaan..tapi kerja kami hanya lah kerja swasta..kerja pula bukan company sendiri pulak tu. Saya dan en hubby sama-sama bekerja dalam bidang IT.. saya as a programmer.. suami pula pengurus animasi.. Gaji?? Alhamdulillah.. masih cukup-cukup makan pakai, bayar hutang.. boleh lah..sekadar bayar dan leh pakai.. tak boleh bermewah-mewah.. teringin jugak macam orang lain duit bertingket-tingket.. apa pun selalu pujuk hati..the words of BERSYUKUR.. syukur alhamdulillah dengan apa yang ada..

Bagaimana saya bermula?

tunggu part 2 ya..  :)

Salam Sayang (^__^)

:)

Munie Shaklee Murah
~   ~Jom Sihat Dengan Shaklee~~

SMS/Whatsapp : 0139122428 (Pn Munie)
SID : 959912
FB Pages https://www.facebook.com/aunihealthcare

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...